lørdag 12. juni 2010

Matchende bilder og puter



I fjor fant jeg ut at gjesterommet trengte litt dekorering. Så etter en tur på Stoff&Stil i Åsane kom jeg hjem med dette blomstrete stoffet og et mørkeblått ensfarget stoff.

Jeg stiftet tøyet til et par lerret som jeg ikke likte bildet på likevel! Og så stiftet jeg det mørkeblå tøyet en papp-plate som jeg dekorerte litt. Jeg ønsker å ha litt bibelvers rundt om i hjemmet som minner om alle de gode løftene vi har fått, og siden jeg ville ha to bilder som hang sammen syns jeg dette verset var passende :)


Slik henger de side ved side på veggen :)


Jeg sydde to putetrekk til å ha i sengen under bildene, slik at det matcher -viktig det ;)

Vi fikk en gjesteseng gratis gjennom Finn.no. Den var i furu, så den måtte jeg jo male kvit! Det fulgte med puter og sengeteppe. Det var to av disse putene jeg trekte om. Også sydde jeg det nyinnkjøpte mørkeblå stoffet oppå sengeteppet som jeg allerede hadde. Slik fikk vi en billig, enkel og grei fornying :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar