tirsdag 22. mars 2011

80-årsdag


Min svigerbestemor ble 80 år!
Endelig fikk jeg bruk for blomster, kruseduller og glitter igjen :) Dette kortet gikk kjapt å lage, det var bare å finne frem ting jeg selv liker i et visst fargevalg.

Et lite problem var jo hva vi skulle kjøpe i gave. Det er ikke alltid lett å finne noe lurt til de eldre som har alt. En blomst setter de som oftest pris på og er koselig å gi, men i dette tilfellet vet jeg av erfaring at det kommer et hav av blomster fra alle kanter uansett! Så etter en spasertur på senteret endte jeg opp med en skinnveske og antiskli-sak til reimen. Sånn som hun i butikken mente de på 80 år pleier å kjøpe; passe stor med to rom og stivet vegger. Hmm...ganske lik den vi har på jobben i hjemmesykepleien, som alle kaller for bestemor-vesken. Det er gjerne ikke uten grunn, altså! Den er iallefall praktisk :)
Får håpe den falt i smak hos jubilanten :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar