fredag 8. juli 2011

"God sommer"-kake :)

-sjokoladekake fylt med After Eight-krem
og trukket med sukkerpasta.


Jeg skulle delta på en sommeravslutning og fant ut at da ville jeg bake kake.
Resultatet ble denne "God sommer"-kaken!

Det ble atter en gang er herlig opplevelse med After Eight-kremen,
jeg bare elsker denne!!

Kaken er trukket med kvit sukkerpasta.
Liljene, sommerfuglene og båndet og sløyfen rundt kaken er formet med grønn, gul og lilla sukkerpasta. Bokstavene er skjært ut for hånd fra grønn sukkerpasta.

Hele kaken er sprayet med perlemorspray som gir en nydelig shimmer som kommer bedre frem på bildet under :)

Denne kaken ble siste bakeinnspurt før ferien, for nå blir det en kakepause.
Og sikkert en liten bloggpause også,
for selv om det er travelt at barna har ferie fra barnehagen så blir det jammen travelt nå som mannen starter ferien også...hehe ;))
Nå skal vi nyte dagene sammen som familie og ta litt utflukter, jeg gleder meg!!

Men jeg gleder meg faktisk allerede til høsten og mer kakebaking og pynting :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar