lørdag 23. april 2011

Stort kort på en stor dag!

Dette blir tredje og siste innlegg i forbindelse med mamma sin 60-årsdag ;) Jeg har hatt endel å forberede som du kanskje skjønner, men har kost meg masse med det.

Vi søsken fant ut at vi skulle gi et kjempestort kort siden vi hadde mye å skrive, og ikke minst fordi 60-årsdagen bør gjøres litt ekstra spesiell!


Jeg kjøpte stort papir på Panduro, i samme lillafarge som resten av fargetemaet på selv dagen såklart ;)

Jeg fant en fint glinsende gavepapir med rosa kruseduller og fine mønster som jeg pakket inn en fotobok-gave med og brukte som bakgrunn på dette store kortet.

Bokstavene klippet jeg ut av lilla kartongpapir, og pynten ellers kunne jeg finne i mitt lille hobbylager!


Bare for å vise størrelsen på kortet, så tar jeg med et bilde der mamma står og leser kortet.

Du ser kanskje noen sømmer bakpå kortet. Det er fordi jeg sydde fast en så stor bit med lilla-blomstret tykt papir.

Først skjærte jeg små hakk med mellomrom på dette papiret, lik åpningen på en konvolutt.

Tanken var at på grunn av hakkene måtte hun rive litt for å klare å åpne opp luken, det fungerte veldig bra.

Før jeg sydde dette papiret med luke fast til kortet, så la jeg penger bakom. Så når hun rev opp luken, så fikk hun se pengegaven. Bak luken kunne hun også lese hva hun skulle bruke pengene til ;)

HA EN FORTSATT GOD PÅSKE :)


1 kommentar:

  1. Hei du, takk for så hyggelig kommentar hos meg og velkommen som følger.
    Det var litt av et kort du har kreert til moren din!

    SvarSlett