tirsdag 19. oktober 2010

To bilder i all hast!

Stueveggen over tv`n ble så tom da vi fikk nye tv og ny tv-reol. Så da måtte jeg male et par bilder, fant jeg ut!


Jeg har brukt limpistol til å lage litt konturer på lerretet først, og deretter malt oppå. Vi har også hengende i stuen et bilde fra en slette i Masia Mara i Kenya som står i fin solnedgang, jeg prøvde å bruke farger ut fra det bildet.

Bilde nr2. Glitter er også brukt, kommer ikke utenom det :)


Slik henger de side om side over tv`n. De siste bildene jeg har malt har blitt abstrakte, og jeg har malt med akryl. Da jeg malte som ung brukte jeg akvarell og malte stort sett naturbilder og ellers konkrete ting. Kanskje jeg skal ta bilder av de bildene og legge ut..? De ligger jo bare i en skuff, helt gjemt bort...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar