torsdag 5. august 2010

To like


Jeg skulle i en bursdagsfeiring av to kusiner, så da ble det likså godt to like kort. I utgangspunktet begynte jeg å ta bilder av kortene jeg laget for å bli inspirert selv senere om det stod helt stille en gang. Men sant å si så har jeg veldig problemer med å lage to helt like kort, liker ikke helt følelsen av å kopiere (om enn meg selv). Disse tror jeg er de eneste identiske jeg har laget, de laget jeg for ca5 år siden.

Noen ganger kan jeg begynne å lage det samme bare for å komme i gang, men så kommer inspirasjonen underveis og jeg ender opp med noe ganske annerledes! Så det er bare å sette i gang og prøve, selv om du kanskje ikke har planen klar på forhånd, så kommer idèene og kreativiteten snikende underveis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar