mandag 13. februar 2012

Regnbuemuffins :)

-morsomme og fargerike muffins, enkle å lage!
 Denne gang kommer ingen oppskrift, jeg laget rett og slett muffins fra 1-2-3-pakke siden jeg hadde dårlig tid! Men ville vise hvordan man kunne lage regnbuemuffins enkelt og greit. 

Velg deg ut farger du ønsker på muffinsen, jeg valgte blå, rosa og orange. Her har jeg farget med americolor i tre skåler:
 Ha en skje i hver skål, og ta litt av hver farge oppi muffinsformen. Først slapp jeg fargene helt tilfeldig oppi formen, men etterhvert la jeg to farger i hver sin ende av formen og lot disse to flyte sammen. Også la jeg en stripe med den tredje fargen i midten slik at det så mer ut som en regnbue ;)
Da var det bare å steke og servere regnbuemuffins til fornøyde barn i husets barneklubb, dagens tema var: "Himmelen".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar